Alla inlägg under november 2010

Av lekling - 27 november 2010 06:33

Nu var det jätte länge sen jag skrev något i min blogg. Ibland blir det bara så   Har varit en blandning mellan att inte ha ork och inte ha tid. Men nu så har jag i alla fall det ena   och samtidigt har jag tillgång till en dator.    Inte illa   för det är ju faktiskt en förutsättning för att kunna skriva här   


Vad har hänt sen sist då?   


Åkte till storstan och blev kvar en månad!   Nä det var inte alls meningen så, men blev liksom så i alla fall   Men om fyra dagar så får jag åka till mitt nya hem. Hurra!   Ser verkligen fram emot att slippa ha alla saker i väskor  .


Förra gången jag var i storstan så var jag ut en kväll och lyssnade på folk som som sjöng karaoke. Är ju faktiskt riktigt kul   


En annan gång var jag med en kompis och åkte bil i en del av den här stan som jag inte varit i på länge. Oj vad mycket dom hade gjort om, men så kul att se   

Samma kompis men ett annat tillfälle så var vi till ett ställe där det en gång i tiden bara låg en affär/stormarknad (där jag faktiskt jobbade). Det gör det INTE nu. Det ligger massor. Huvudet snurrade nästan 360 grader för att ta in allt  . Men det är så kul att se utvecklingen. Ja jag vet jag är knäpp som gillar sånt   


Och så har det ju blivit vinter också. Nu tycker jag faktiskt att den kan stanna fram till att den tänker försvinna för att det blir vår. För jag gillar inte slask! Är ju så trist. Hellre då snö på marken och kallt. Jag vet ännu knäppare framstår jag nu     


Den 6 december drar det här med arbetsförmedlingen igång. Ska bli intressant att se vad dom tycker jag kan jobba med.   


Det här var en liten glimt av det som hänt, men det är allt ni får. Åtminstone nu.   


Tjingeling till nästa gång    

Ovido - Quiz & Flashcards