Alla inlägg under december 2010

Av lekling - 12 december 2010 15:59

Tack alla ni som hört av er och tack för att ni orkar bry er. Imorgon är det ju vardag igen så man kan börja röra lite i den här röran. Är ju så bra när man får reda på sånt här en fredag kväll. Ja ja sånt är livet. Fortsättning följer en annan dag.   

Annars har helgen gått i lugnets tecken. Sambons son var här och hälsade på med sin tjej. Det var verkligen kul att få träffa dom *L*

Tjingeling till nästa gång    

Av lekling - 11 december 2010 10:01

Så var det då dags igen. Har ingenstans att bo fr o m mitten på nästa vecka. Naturligtvis finns det skäl till det här, men det är inget som kan diskuteras här. Denna gång är det dock lite krångligare då jag måste stanna kvar på den ort jag befinner mig eftersom jag börjat på af här i vad det nu heter men är i alla fall det man får efter det att man inte längre har tidsbegränsad sjukersättning. Vill ju åtminstone få dom tre första månaderna färdiga innan jag flyttar till annan ort. Så nu är det stor tankeverksamhet så jag ska kunna lösa detta. Men svårt är det eftersom jag bara har lägsta ersättningen nu. Blääääääääää


Annars kilar livet på som vanligt med härliga vinterdagar. Inte helt fel   


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards