Alla inlägg under februari 2011

Av lekling - 3 februari 2011 16:29

Just nu är jag så uttråkad så hälften vore nog. Vill ha någon att prata med, göra saker med. Hmm men även om jag hade det så skulle jag inte orka göra något så vad är det då för idé att ha det. 


Dessutom är jag en urkass sambo just nu. Jag skulle verkligen inte vilja bo ihop med mig själv. Då skulle jag vara vansinnig. En som inte orkar något förutom att ligga i sängen. Vem vill vara med en sån? Orkar inte koncentrera mig så länge så jag kan hålla en konversation igång heller, ännu mindre komma på ett ämne att prata om  .


Ta igår t ex jag gick till affären och höll inte på att komma hem, men dagen innan gick det bra att gå dit. Då hade jag iofs sällskap så det krävde mindre energi (behövde ju inte koncentrera mig så mycket) men i alla fall. Lite less på detta nu, men sånt är livet och livet går ju vidare för det  .


Det enda som egentligen stör mig är att jag känner mig så ensam just nu, men det brukar ju också gå över så.......

Så tårarna som rinner varje dag får fortsätta rinna tills jag mår bättre helt enkelt   


På måndag börjar utredningen och det ska bli skönt att börja och se vad dom kommer fram till. 


Tjingeling till nästa gång   

Skapa flashcards