Alla inlägg under juni 2011

Av lekling - 20 juni 2011 14:18

Rubriken är precis som det känns just nu. Livet är inte så himla kul, men vem sjutton sa att det skulle vara detP?   Jag är dock tacksam för det jag har vilket är tak över huvudet, sjukskriven (även om det absolut inte skulle göra något om försäkrngskassan skulle komma fram till om jag ska få pengar för det också), alla vänner som ställer upp i alla väder osv...  Men mycket vill ha mer är ju ett uttryck och jag har väl för mycket då för jag vill ha mer   


Har provat en medicin till nu och det gick inte heller... Så det kan gå. Men tidigare erfarenheter säger ju att ingen medicin som jag provat hittills har hjälpt så... Men hellre utan mediciner och vara människa än att vara zombie och äta mediciner... Så tycker i alla fall jag...

Tacksigt väder är det här idag också. I och för sig finns det ju inget dåligt väder bara dåliga kläder  . Men säger så här då jag tänker inte gå någon långpromenad idag  


Tingeling till nästa gång      

Av lekling - 2 juni 2011 12:54

... jag är förkyld med feber och inte otroligt har en bihåleinflammation så fick jag spunk igår och dammsög, torkade golv, postade vykort och handlade mm mm. Nu är det i alla fall någorlunda fint här så man slipper reta sig på hur det ser ut när man ligger i sängen  


Ska i helgen kolla lite på papperen jag fick ifrån försäkringskassan så jag kan få sjukpenning. Verkar som den gått igenom *glad*.


Är hemkommen från den stora staden. Var verkligen skönt att komma hem igen  . Uttrycket borta bra men hemma bäst stämmer verkligen  .


Jo just det skulle ju prova lite nya mediciner. Gick åt pipsvängen direkt. Var ju meningen att jag skulle bli bättre och inte bli så konstig i huvudet så jag inte klarar av gå ut själv. Jag menar det blir jag ju ibland ändå. Det räcker med dom gångerna. Ska ringa läkaren till veckan och se vad han har att säga om det hela.


Tjingeling till nästa gång      

Ovido - Quiz & Flashcards