Alla inlägg under juli 2011

Av lekling - 23 juli 2011 18:25

Fick ut sjukpenning för två och en halv månad i alla fall. Nu är det nytt intyg inskickat och det innebär ju ny utredning om man ska få några pengar så det lär väl märkas om jag får några mer *ler*


Bor ju med katt och det har inneburit att min allergi bara blir värre och värre. Tyvärr säger jag eftersom jag älskar djur, men inte tål dom. Dessvärre ska katterna bo här två och en halv månad till typ. Inte bra för mig alls, men jag kan ju inte trolla så... Förut var det ju bara astman som blev sämre nu får jag utslag och eksem också. Tur man har mediciner för det med *glad*


Det överskriften syftar på är hur jag mår nu. sämre än på länge. Det jag inte vet denna gång är vad jag gjort. Jag har nämligen inte gjort något ovanligt eller mer än vanligt och ändå.... Är så knepigt för när det blir så här så brukar jag ju veta varför men inte denna gång alltså. Man behöver inte veta allt som en vän brukar säga, men detta skulle jag faktiskt vilja komma på .. Men men det kommer väl förr eller senare. Troligen det sistnämnda *skrattar*


Ska ju åka till stora staden igen. Tänkte flytta avresan till idag men orken finns inte att åka. Eller så borde jag kanske chansa och åka ändå. Jag vet inte. Men ska väl bestämma mig snart. Slutar troligen med att jag inte åker idag. Det finns ju en morgon dag också   Var ju egentligen inte meningen att jag skulle åka varken idag eller imorgon utan en helt annan dag ha ha ha.


Annars flyter väl allt på som vanligt. Folk med problem ringer mig eller så ringer dom bara ändå ha ha ha. Prata orkar jag ju fortfarande. Tur det    Tack alla vänner som är min livlina till den yttre världen  


Tjingeling till nästa gång    

Ovido - Quiz & Flashcards