Alla inlägg under mars 2014

Av lekling - 31 mars 2014 13:47

Idag är det softar dag igen :). Jag är ju så tacksam för alla såna dagar :). Att dessutom få göra det i sällskap med trevliga människor är inte helt fel det heller ;).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 30 mars 2014 18:02

Har verkligen inte haft ork att vara in här och skriva. 


I fredags hade jag vilodag. Igår var jag iväg och träffade en som är tre månader. Idag vilodag igen. Så skönt. Nästa vecka blir lugn också. Tack och lov för det :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 27 mars 2014 09:32

Idag ska jag iväg och träffa en kompis och äta lunch :). Det ska bli trevligt. Var ett tag sen vi sågs. 


Igår hade jag vilodag.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 25 mars 2014 20:18

Åt en god lunch med trevligt sällskap :) 

Naturligtvis har jag även ätit våfflor idag på våffeldagen ;).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 24 mars 2014 20:28

Men så är det ju när det är kalas. God glasstårta :)


Tjiingeling till nästa gång   

Av lekling - 23 mars 2014 21:42

Barnsimning . Sååå kul


Tjingleing till nästa gång   

Av lekling - 22 mars 2014 15:57

Idag har jag varit på Ikea, Clas Ohlsson, ÖoB, Citygross. Tittade på Le's dance. Ja jag är helt slut ha ha.


TJingeling till nästa gång   

Av lekling - 20 mars 2014 12:42

... iväg och kolla på barn som uppträder. Ska bli så kul :). Har vilat hela förmiddagen så jag ska orka detta. Det är det garanterat värt :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards