Alla inlägg under juni 2014

Av lekling - 30 juni 2014 13:45

Vilodag. Bara äta, titta på tv-serie och vara på internet. Orkar inget annat nu. Men på onsdag måste jag orka lite igen men det går nog bra :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 29 juni 2014 12:57

Slipper åka upp själv då sakerna kommer åkandes någon gång. Tur för mig :)


Idag har jag tvättat lite. Har man nattgäster så måste man ju tvätta sen. Men jag har ju en massa annan tvätt också så klart :). Nackdelen med detta städande är att det är så mycket annat som blir lidande för att göra allt finns ju inte i min värld. Men förr eller senare så blir det väl bra i alla fall :).


Är väl inte så där jätte pigg. Men nu ska jag vila några dagar och ladda inför onsdagen :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 28 juni 2014 16:12

Hade jätte trevligt igår och därför mår jag apa idag ha ha. Med andra ord är allt som vanligt :).


Idag kommer en del av sakerna jag hade kvar i Norrland hit. Attans att allt inte fick plats så jag måste upp en gång till. Ja ja man kan inte få allt här i världen. Men kan väl nu konstatera att en flyttfirma hade blivit billigare ha ha.

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 27 juni 2014 08:28

Idag ska jag träffa en kompis eller kanske två till och med ha ha och sen ska jag vara barnvakt ett tag :). Blir en härlig dag med andra ord :-D


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 26 juni 2014 14:44

Hade ju tänkt ta det lugnt idag så jag började städa köket ha ha ha. Så mycket för att ta det lugnt :-P


På onsdag ska jag hämta min soffa. Hurra! Det tar sig även om det tar tid ha ha.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 25 juni 2014 10:21

Härom dagen sa jag att "Det är sant allt har gått väldigt bra ett tag nu så snart händer det väl något". Det skulle jag aldrig ha sagt. Naturligtvis så händer det något då. Jag hoppas att det så småningom löser sig och helst fort, men vi får väl se hur det går med det.


Hade i alla fall väldigt trevligt igår även om dagen slutade så där, men kvällen blev kanon :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 24 juni 2014 10:33

Ja det är precis det jag tänker ha idag :). Ska iväg och äta lunch med några mycket trevliga människor. Ska bli så kul att träffa dem. 

Det blir alltså ingen städning idag. Men det bryr jag mig inte om :)

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 23 juni 2014 09:17

Idag måmste nog bli en vilodag, men badrummet blev klart igår :). Hurra! Det tar sig lite i taget. Man ska inte ha bråttom, men det här känns ju lite löjligt. Snabbare än så här orkar jag inte så då får det blir så här :). Jag är glad varje gång jag blir klar med något rum :). Tänk vad man kan glädjas av små saker *ler*


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards