Alla inlägg under november 2015

Av lekling - 8 november 2015 17:00

Den åttonde oktoer var jag och tittade på en elrullstol. Iom att det är en bit att åka så blev det att sitta upp i 5(!) timmar. Det är definitivt inte min grej längre. Attans vad dålig jag blev. Nu har jag kunnat släppa rullatorn inomhus använder väggarna istället. Lättare att bära saker om man åtminstone  har en hand över   . Men i övrigt så har symtomen jag fick efter rullstols kollen stannat. Jag kan inte säga att jag är förvånad, men hoppades ju att det skulle räta till dig lite. Men nu har det ju gått fyra veckor lite drygt så nu blir det nog inte bättre än så här, MEN jag får det att funka och det är ju huvudsaken.


Blev lite missförstånd mellan mig och at när det gäller elrullstolen, men imorgon (måndag) ska vi ha möte om den så då ska väl det lösa sig. 


På onsdag har jag fått tid för utredning av färdtjänst. Hurra! Det känns viktigare än en elrullstol då det kan göra så jag kan besöka vänner och familj en bra dag. Det vore guld värt i min värld. Är ju helt hemmabunden nu. Tills för ett tag sen kom jag i alla fall till soprummet, men funkar inte riktigt längre. Men ska försöka ge mig på det på onsdag när jag ändå måste ut. Det kommer att vara värt den försämring jag får då bara jag får färdtjänsten, men det är ju inga garantier att jag får det och då kommer världen fortsätta att vara så här liten vilket jag skulle tycka var rätt trist.


Nä dags att vila igen då    Är ju bra på det i alla fall   


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards