Alla inlägg under september 2016

Av lekling - 7 september 2016 14:49

Har ju sovit så konstigt ett tag. Hmm eller egentligen är det väl 20 år ha ha, men något har ändrats sista tiden. Antingen kan jag knappt somna (som vanligt alltså) eller så blir jag så slut att jag bara vänder på mig och somnar utan att ha gjort något. Är ju rätt intressant att det kan bli så.


Träffade sjukgymnast i måndags. Är ju bra med hemtjänst på det sättet. Sjukgymnasten kommer ju till mig. Är så mycket lättare att fåt till ett möte då. Fick balansövningar så ska vi se om de hjälper.


Hemtjänst i all ära men alltså det här med vikarier. Vore ju trevigt om det var ordinarie personal någon gång. Jag vet man ska inte klaga man får ju hjälp. Men vad gör man när hjälpen tar så mycket energi så man är knäckt flera dagar efteråt.


Inte kan de läsa heller utan jag måste fortfarande tala om vad det ska göra trots att det nu hänger instruktioner på hatthyllan. 


Om jag slapp huvudvärken några dagar skulle jag säkert vara på bättre humör, men den verkar ha kommit för att stanna.


Ja ja life is a bitch sometimes men så är det ju bara.


Tur man har humor så man kan skratta åt det mesta :).


Tjingeling till nästa gång   

Skapa flashcards