Alla inlägg under maj 2017

Av lekling - 21 maj 2017 19:07

Ofta ligger jag i sängen och tänker vad jag ska skriva, men sen finns inte orken. Har hänt mycket sen sist. 


Kan bl a berätta att det där i benen berodde inte på medicinen. Får så ofta när jag gjort för mycket. Då kan man ju tycka att man skulle undvika det, men det är lättare sagt än gjort när det ibland räcker med att diska för att krascha totalt. Denna sjukdom är lömsk på det viset. Men har rollatorn så  jag ser den även om jag måste hasa mig på rumpan till den så är det ju i alla fall inte så långt :). Får sedan använda rollatorn som en gåstol. Alltså hänga på den på underarmarna. Använder alltså inte handtagen på rollatorn utan det som är emellan. Svårt att beskriva märker jag ha ha.


Har i alla fall fått ordning på hemtjänsten. Åtminstone så länge min ordinarie håller sig frisk *ler*.


Var ju rätt pigg förra våren. Kan meddela att det gick över. Nu är jag sämre än någonsin. Det är ju iofs väntat eftersom mitt mående hela tiden har gått bakåt, men blir ändå lite less ibland. Men vem skulle inte bli det om man var tvungen att tillbringa 23 timmar per dygn i sängen 350 dagar om året?


Måste köpa nytt tangentbord till min laptop. Det är också en anledning till att jag inte skriver så mycket. Tangenterna funkar ju när de själva vill ha ha. Så nu har jag tröttnat på tangentbordet och tänker göra något annat fastän det egentligen finns mycket mer att skriva.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards