Alla inlägg under maj 2016

Av lekling - 4 maj 2016 11:06

Igår var jag iväg och träffade en kompis. Efter det var jag hem till mamma och fixade hennes dator. 

När jag kom hem skulle jag tända ljus. Tänder tändaren och står där och tittar och fattar inte nåt. Tur att jag hade besök som fattade att jag inte fattade så personen frågade om jag ville ha hjälp. Det kan ju blir så här och mycket värre med för den delen, men det är sabla irriterande när det gör det. Tända ljus har jag ju egentligen kunnat länge. När personen tände ljusen kom det upp i min hjärna "ja så var det man gjorde ja". Bläääää


Idag ringde chefen på hemtjänstbolaget jag valt. P g a att jag klagat och mina ordinarie ofta är sjuka så byts de nu ut. Var ju inte det ja ville *snyft*. Ja ja jag kan ju inget göra nu så... Förhoppningsvis är det nya trevliga. Den som lever får se.

Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards