Alla inlägg under augusti 2014

Av lekling - 31 augusti 2014 11:19

Hade besök igår och dessutom var vi iväg till gemensamma bekanta så idag är jag mör. Helt slut helt enkelt. Men som tur är är det ju finnkampen i helgen så jag har ju något att titta på :).

På tisdag kommer kommunen hit för att ta upp anmälan om hemtjänst och påtorsdag ska jag till tandis igen. Jag hoppas orken infinner sig.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 29 augusti 2014 19:09

Ser att jag inte skrivit här på hela veckan typ. Oj så det kan bli ha ha. Hade besök i tisdags. Det var trevligt, men oj så trött jag blev :). I onsdags bet jag av en tand så i torsdags var jag hos tandläkaren. Oj vad hon var duktig på att sätta bedövning. Den satt i i 5 timmar och 45 minuter ha ha. Ja ja kunde ju äta lite på eftermiddagen, så jag var rätt nöjd ändå :). Och idag har jag pratat med kommunen om hemtjänst så på tisdag kommer de hit *glad*.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 25 augusti 2014 13:14

Lagade en dator igår. Var inget större fel på den som tur var. 

Idag har jag duschat och nu blir det inget mer. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 24 augusti 2014 12:23

Vilar inför tisdagen då jag ska få besök. Tittar på tv-serie och filosoferar. Vet inte om jag blir så mycket klokare av det men jag gör det i alla fall ha ha.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 23 augusti 2014 21:52

Har nog lyckats ganska bra med att stressa av kroppen nu. Det är jag glad för. Då är det nämligen lättare att ligga och vila hela tiden. Idag har alltså bestått av vila med tv-serie som sällskap :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 22 augusti 2014 15:42

Just nu är det verkligen som överskriften säger om detta inlägg. Jag är trött och utmattad at the same time. Länge sen jag mådde så här. Jag är så trött så hälften vore nog. Men kan ju vila och titta på tv-serie så jag klarar mig ju ändå :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 21 augusti 2014 14:40

Har lagat mat idag. Var ju tvungen annars hade jag ju fått äta flingor och det ville jag inte. Har vikt lite tvätt också men nu blir det absolut inget mer idag. Är helt slut. Ska titta lite på tv-serie nu och fortsätta vila. Funkar så där att tita på sånt idag, men fungerar ju stunder i alla fall vilket jag är oerhört glad för :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 20 augusti 2014 13:31

Fick min arbetsstol idag. Hurra! Den gör ju livet så mycket enklare. Nu är ju allt på plats så nu ska det väl snart bli så att allt kan gå sin gilla gång vilket kroppen verkligen behöver :).

Idag har bostadsbolaget varit här och fixat kranen också. Elektriker är meddelad att de ska hit och sätta dit en ny armatur och en reparatör ska komma och titta på spisen också. En väldigt bra dag med andra ord :). 

Så nu är jag helt slut och ligger och tittar på tv-serie för det är allt jag orkar :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards