Alla inlägg under oktober 2010

Av lekling - 11 oktober 2010 16:10

I morse skulle sambon och jag gå ner på affären. Vi gick där och pratade och rätt var det var så låg jag bara där. Precis som förra gången så svartnade det bara och sen föll jag. Men den förra gången ramlade jag inte. Det gjorde jag den här gången ha ha ha. Har inte ens vågat titta hur blå jag blev   Den stora frågan nu är ju varför jag ramlar. Är det knät? Eller är det att det svartnar för ögonen en halv sekund eller så? Eller är det nåt annat? Ja inte vet då jag. Det enda jag vet är att nu har jag mer ont i kroppen än förut. För dom som undrar så jo då vi kom till affären och hem igen också utan några fler missöden   


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 10 oktober 2010 14:14

Först sover man typ nästan inte alls. Sen helt plötsligt sover man hela tiden och fattade inte varför. Fick svaret i natt hade så ont i halsen och sen i morse vaknade jag med feber. Man tycker ju att jag borde ha fattat när det gick från det ena extrema till det andra, men inte ha ha ha.


Dessutom sov jag fel i natt så jag vaknade med det jag brukar ha i vänster skuldra ibland och det enda som hjälper där är värme och tid. Tid har jag men ingen värme. Ja ja får väl fixa till det när jag kommer åt värmen då eller hur?   


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 7 oktober 2010 08:09

Jag inser att jag måste gå till doktorn och kolla vad som är helt fel. Ja jag brukar ha värk men det här är ju löjligt. Det som är värst är väl ändå att veta att det finns ingen medicin som tar detta hur illa det än blir och som sagt just nu är det riktigt illa. Men vem behöver sova??    Och vem behöver kunna gå till affären?   


Har i alla fall något kul att se fram emot. Ska träffa barn och barnbarn nästa helg Det ska bli så kul    Skönt att få träffa dom. Var ju såååå länge sen nu   


Nä precis hade inget vettigt att skriva idag heller ha ha ha


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards