Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Vurpan

Av lekling - 11 oktober 2010 16:10

I morse skulle sambon och jag gå ner på affären. Vi gick där och pratade och rätt var det var så låg jag bara där. Precis som förra gången så svartnade det bara och sen föll jag. Men den förra gången ramlade jag inte. Det gjorde jag den här gången ha ha ha. Har inte ens vågat titta hur blå jag blev   Den stora frågan nu är ju varför jag ramlar. Är det knät? Eller är det att det svartnar för ögonen en halv sekund eller så? Eller är det nåt annat? Ja inte vet då jag. Det enda jag vet är att nu har jag mer ont i kroppen än förut. För dom som undrar så jo då vi kom till affären och hem igen också utan några fler missöden   


Tjingeling till nästa gång   

 
 
Ingen bild

Egge

11 oktober 2010 21:53

ja men jag säger bara gå till doktorn nu BASTA!!

Hoppas du inte är helt lila och gul nu :(.. kram

lekling

12 oktober 2010 09:58

Nä blev inte så farligt ha ha ha

Jo jag vet :( Måste men vill inte ha ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lekling - 1 december 2021 00:38

Kan någon förklara för mig varför i hela friden man måste stå i ett trapphus och diskutera 00.30? Det är inte första gången och säkerligen inte sista heller. Förklaring "Det är så kallt ute". Det bryr jag mig faktiskt inte om vid den tiden på natten....

Av lekling - 24 augusti 2019 14:15

Genom alla år jag varit sjuk har jag blivit sämre. Ibland snabbare, ibland långsammare men alltid sämre. Just nu är jag inne i en period när det går fortare. Idag är en så där dag när jag vaknade tröttare än när jag somnade. Ändå har jag ätit id...

Av lekling - 10 september 2018 10:21

Chattade med hallå konsument idag. Så jäkla otrevliga. Avslutar chatten utan att svara på den sista frågan. Man undrar ju vad det sitter för folk i andra änden. Note to self använd aldrig mer Hallå konsument. ...

Av lekling - 23 maj 2018 13:28

Jag har ju haft hemtjänst i snart fyra år och god man i 2 år, men nu är båda uppsagda p g a att jag inte längre  har råd att ha dem. God man hade jag för att jag har svårt att ringa samtal och fylla i blanketter.   Sårigheten att ringa samtal lig...

Av lekling - 24 augusti 2017 15:51

I tisdags åkte jag färdtjänst. Det började bra föraren ringde. Jag hörde inte vad han sa men sa hej. Till svar får jag i sur ton "Vad då hej, jag frågade om du har beställt färdtjänst". MItt svar var ju ja. Då säger han "jag har väntat i tre minuter"...

Ovido - Quiz & Flashcards