Alla inlägg under augusti 2014

Av lekling - 19 augusti 2014 09:48

Igår var jag i stan och åt lunch med trevligt sällskap, klippte mig och sen träffade jag trevliga människor igen. Det var kul, men oj vad för mycket det blev. Klart jag visste det innan, men det fanns ju en anledning till att göra som jag gjorde :). Så nu blir det sängen ett tag, men det gör inget för det var det värt :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 17 augusti 2014 19:17

Vilodag idag också. Det behövs verkligen nu. Kroppen protesterar vilt, men det var ju väntat. Har sett friidrott på tv så är nöjd med denna dag ändå. Nu snart dags att sova då jag måste upp ganska tidigt imorgon.

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 16 augusti 2014 13:22

Det känns så skönt att kunna vila och bara vara med gott samvete. Jag njuter verkligen av det och att se lägenheten när jag går omkring. Hurra för mig igen ;)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 15 augusti 2014 16:28

Nu är allt som hade med flytten att göra klart! Jag är så glad och nöjd :). Nu kan jag bara vara vilket är precis vad jag behöver. Glädjen står högt i tak och kommer att göra det ett tag :).

Ha en trevlig helg   


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 14 augusti 2014 17:49

Idag har jag packat upp det sista. Imorgon får jag hjälp att bära ner det som ska ner i källaren till källaren och sen ska jag städa sen ska jag bara bo här. Hurra! Jag ser verkligen fram emot det och denna helg då jag inte behöver vara stressad över att jag aldrig blir klar :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 13 augusti 2014 16:54

Nu står båda bokhyllorna på plats och alla skåp och lådor är ihop skruvade. Hurra för mig :-P. Blev klar igår och då började jag packa upp lite också. Har fortsatt med det idag. Nä borde inte men nu vill jag slippa må dåligt för att det ser så jävligt ut här så nu får kroppen lida för att psyket ska må bra så det så :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 12 augusti 2014 07:00

Jag tycker verkligen inte om när det ringer från hemligt nummer och så lägger de på i örat på en. Det hände ett par gånger igår. Visst det är jag som måste lära mig leva med min rädsla, men det gör inte saken roligare direkt. Tanken kommer har personen fått tag i mitt nummer? Det hoppas jag inte, men kan ju inte vara helt säker.


Igår regnade det. Hurra! Ha ha. Är ju så mysigt när man hör sommar regnet som strilar ner från himlen. Den här sommaren behövs det verkligen regn, regn och mer regn. Har ju varit torrt så länge nu.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 11 augusti 2014 07:00

... ringa till frisaan. Skulle ha gjort det i fredags men jag glömde. Ovanligt va? Ha ha. Tänkte jag skulle få bli av med lite hår så jag känner mig som människa igen. Varför ska frissor ha semester? Klart de ska men mitt hår växer ju vare sig de har det eller inte ha ha. Alltså dagens mission är att fixa en tid till nästa vecka. Wish me luck :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards