Alla inlägg den 4 december 2014

Av lekling - 4 december 2014 13:54

Nu var det väldigt länge sen jag skrev något. Jag har helt enkelt inte haft orken. Gränserna flyttade sig jätte mycket efter flytten och jag har inte riktigt fått koll på var de går än, men ett som är säkert är att de är mycket snävare nu än de var föut :(. Testade lite förrförra helgen genom att göra lite saker och oj vad det straffade sig då ha ha. Det är ju tur att sängen och jag är så bra vänner ;).

Det där med hemtjänsten ja. Jag såg att det var det sista jag skrev om. Det gick åt pipsvängen så nu har jag bytt bolag och hoppas det blir bättre. Verkar i alla fall så från början och det känns bra mycket bättre än förut :). Hur det går får jag reda på på onsdag.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards