Alla inlägg den 8 februari 2016

Av lekling - 8 februari 2016 17:34

Jag blir så jäkla less på min obefintliga ekonomi. Eller ja jo alla har ju en men bättre och sämre då och min är verkligen på upphällningen och då lever jag inte direkt lyxliv. Har inga krav på det heller men det vore ju kul om det någon gång fanns pengar till mat när alla räkningar är betalda. 


Är bara en sån dag när allt känns skit. Mår fortfarande skit sen mitt lilla äventyr utanför lägenheten förra veckan även om det är mycket bättre. Vill kunna vara uppe en stund. Det kan jag ju bara glömma, iofs lider jag inte av att ligga i sängen heller förutom att det i längden blir jädrigt trist. 


Kan i alla fall konstatera att internet ryker snart för sån "lyx" har jag faktiskt inte råd med längre. Det är det enda som jag kan ta bort. Jag menar el behöver man ju, hyran är ju ett måste, telefon är inte helt fel och nej jag har inget dyrt abonnemang, hemförsäkring har jag har inte råd att vara utan om något skulle hända, så vad ska man då ta bort? Det enda jag kunde komma på som jag har som jag kan ta bort är internet. Livet blir ju lite tråkigare då och det blir lite svårare att hålla kontakten med omvärlden, men har man inget val så har man inte. 


Nå ja livet är inte bara pest. Jag har mat i frysen (matlådor) och jaghar vatten i kranen så egentligen har jag det väldigt bra.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards