Alla inlägg den 11 mars 2016

Av lekling - 11 mars 2016 16:41

Mejlade arbetsteraputen härom dagen för att jag ville byta tillbaka till min gamla arbetsstol i köket. Hon hade ett annat förslag så då provar vi det. För det första byter vi fotstöd. Måste ju vara bekvämt att sitta där. Är det inte nu. För det andra så ska vi byta hjul på den jag har nu och se om det blir lättare att åka omkring på den då. Det är ju så att det är meningen att jag ska kunna sitta i den stolen och åka från t ex spisen till kylskåpet. Men som det är nu är det för tungt.


Fick mejla at idag igen. De var här från hjälpmedelscentralen och satte på vadskydd på permobilen. Men det var definitivt inte dem vi hade pratat om. Det har bara varit strul med permobilen så jag funderar på om jag kanske ska skippa den. Kommer inte att använda den som det är nu i alla fall så.... Ska tänka lite till och sen fatta ett beslut.


Annars mår jag apa. Har ju gjort något denna vecka och det är ju aldrig bra. Förhoppningsvis är det bättre efter helgen för i mitten på nästa vecka ska jag ju iväg och ta prover. 


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards