Alla inlägg den 10 juni 2016

Av lekling - 10 juni 2016 09:50

Har varit lite dåligt med orken ett tag nu och då blir det ju inget skrivet här, men saker händer ju i livet i alla fall. 


T ex så är äntligen permobilen klar. Det tog ju bara nio månader att få till det ha ha. 


Fick ju byta hemtjänst personal för att det skulle bli samma som kom. Då hade de otur igen för nu har det varit mest olika i alla fall. Men jag gör som vanligt ser det med humor. Men nu ska det väl funka tills semestrarna börjar ha ha.


Har varit i Stockholm också. Det är värst vad det straffar sig numer, men så är det ju och har varit sen jag blev sjuk. Det blir värre för varje år som går. Då är det ju himla kul *ironi* att läsa att det är de första 5 - 10 åren som försämringar sker. Jag har ju varit sjuk i 20 år nu ju. Som med allting annat så stämmer det alltså inte på alla. 


Annars går livet sin gilla gång händer kul saker, händer mindre kul saker men så är ju livet så det är faktiskt inget jag hänger upp mig på. 


Kul ska det i alla fall bli att träffa några kompisar i sommar. Det är något jag ser fram emot :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards