Alla inlägg den 9 januari 2017

Av lekling - 9 januari 2017 14:36

Har ju några månader hafter kramper på olika ställen i kroppen. Ofta i händerna, men som sagt även på andra ställen i kroppen. Eftersom de bara blev värre så gick jag till doktorn. Det togs prover som jag inte fått svar på ännu och så gjordes det ett test för att se hur mina reflexer var. I armarna var de ok men i benen hade jag inga alls. Läkarens kommentar. Det är ju bra att det är liksidigt. 


Fick Garbapentin för kramperna ska äta den i fyra veckor. Medicinen brukar man få mot epilepsi och nervsmärtor så vad den skulle göra för mina kramper vet jag inte. Men  jag vet vad den har gjort. Den har gjort allting värre! Dessutom är trötthet en biverkan på medicinen. Sa redan när jag var hos läkaren att då var det nog lite fel person att ge det till då jag redan ligger i typ 23 timmar per dygn. Läkarens kommentar du kanske blir piggare. Oj så fel han hade. Är som PEM 2 typ. Orkar nästan inget. Gör saker ändå men kul är det inte. Härntröttheten blev värre också.


Jag skulle komma tillaka om det blev värre så nu ska jag till läkaren på onsdag igen så får vi se vad som blir sagt då. Vad jag vet är att det inte kan fortsätta vara så här i alla fall. 


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards