Alla inlägg under mars 2014

Av lekling - 19 mars 2014 16:59

Så jäkla trött idag. Beror ju på att jag gjort för mycket. Har i alla fall lyckats diska idag :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 18 mars 2014 11:14

Idag ska jag iväg och käka lite lunch och sen träffa en kompis. Ska bli kul :) Efter det blir det som vanligt vila :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 17 mars 2014 11:50

Idag är jag helt ur slag. Så tittar på tv-serie och sen blir det nog inte så mycket mer. Ska försöka diska sen ja bara försöka. Märks om jag lyckas. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 16 mars 2014 16:51

Igår var jag iväg och åt lunch i ett jätte trevligt sällskap. Härligt och värt det även om resan kommunalt tog en bra stund.


Idag har det varit en vilodag. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 14 mars 2014 16:45

Jag har tillbringat dagen med CSI och lite dataspel. Skönt med ytterligare en vilodag :).


Ha en trevlig helg


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 13 mars 2014 17:23

Det var verkligen nödvändigt med en vilodag idag. Och det har jag haft också. Det enda vettiga jag gjort idag är diska, eller nej jag har ju faktiskt skrivit en del viktiga mail också. Även det är ju en ansträngning för mig. Ska vila så mycket jag kan imorgon också :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 12 mars 2014 21:50

Igår var jag och åt lunch med trevligt sällskap. Det blev en riktig långlunch.


Idag har jag träffat en kompis. Det var lika trevligt som vanligt, men tiden går ju så fort när vi ses ha ha.

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 10 mars 2014 21:26

Idag har jag vilat. Diskade lite, men det är också allt som blivit gjort.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards