Alla inlägg under mars 2014

Av lekling - 9 mars 2014 21:27

Idag har jag varit och lyssnat på musik. Så nice.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 8 mars 2014 22:41

Äntligen är jag klar med den datorn. Härligt. I övrigt en dag med full rulle.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 7 mars 2014 21:40

Men vem hade räknat med nåt annat :). Igår hängde jag tvätt och gjorde lite annat och idag har jag överansträngt mig igen. 

Nu ska jag strax sova :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 5 mars 2014 17:18

... sorterat tvätten så hemtjänsten kan tvätta åt mig imorgon :). Sen har jag vilat resten av tiden.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 4 mars 2014 18:04

Idag har jag fått en hel del gjort. Känns jätte skönt :). Visst det har inte varit fysiskt ansträngande men det måste ju ändå göras.

Ikväll blir det väl tv kan jag tro om jag kan hitta något som jag tycker är värt att ses. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 3 mars 2014 17:04

.. en mindre bra dag idag, men har ändå fått lite gjort. Väldigt lite. Men det är ju alltid nåt och nu ska jag vila resten av kvällen för det lilla jag gjorde ökade hjärtklappningen rejält så det kan gå :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 2 mars 2014 18:54

Ännu en lugn dag har det varit idag. Till veckan blir det inte lika lugnt men jag ska försöka göra det jag måste göra i lagom doser. Det är ju en utmaning i sig att hitta lagom för just mig.


Ikväll är det så ska det låta. Brukar vara lagom att titta på för att bli rikligt road :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 1 mars 2014 16:37

Idag har jag kollat på CSI. Ikväll ska jag kolla på mello andra chansen. Är lite nyfiken på vilka två som ska få chansen i finalen :).


Om jag bara spelar lite på datorn, tittar på någon tv-serie på datorn och inget mer så mår jag faktiskt bra :). Men det får absolut inte vara något mer. Det gör ju saker lite krångligt. Men bra mår jag ju just nu när jag gjort lagom så...   .


Livet kan ju tyckas tråkigt när man inte kan göra så mycket, men så länge jag kan kolla på film/tv-serier, spela lite och prata i telefon så är ju livet helt ok. Man får ju göra det bästa av den situation man har :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards