Alla inlägg under juni 2014

Av lekling - 22 juni 2014 11:15

Inte för att det för mig gör någon större skillnad men så är det ju :). Verkar som idag också blir en dag att ta det lugnt. Vi får väl se. Vore ju nice och orka göra lite till då blir jag ju klar någon gång :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 21 juni 2014 16:00

Idag har det varit en lite sämre dag så jag har bara tvättat två maskiner och vilat resten av tiden. Tur jag kan göra så :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 20 juni 2014 10:10

Jag slutade ju fira såna här helger när barnen flyttade hemifrån. Så idag är för mig som vilken dag som helst. Men jag är ju så klart fullt medveten om att det är midsommar *ler*. Tvättar lite just nu, sen får vi väl se om jag orkar något mer idag. Igår blev i alla fall halva badrummet städat. Det här med städfirmor gav ju inte speciellt mycket så jag tänkte att då får jag väl röja här själv då och så får det ta den tid det tar :).

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 19 juni 2014 09:57

Ja mitt minne alltså :). Var ju och handlade igår men då hade jag inte koll på allt som behövdes handlas hem så jag får gå idag igen ha ha.
Annars flyttar jag på lådorna nu så städfirman ska kunna städa. Kroppen gillar det inte men psyket kommer att gilla när det är rent här :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 18 juni 2014 09:56

Tänker kanske försöka ta mig till affären sen annars är det bara vila som står på agendan idag ..... igen ha ha. Inte för att det gör så mycket man ska ju ge kroppen det den behöver :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 17 juni 2014 13:46

Jag lyckades somna om i morse. Hurra! Det tillhör ju inte direkt vanligheterna. Annars så är det dagen efter jag gjorde något så idag vilar jag. Och så lär det vara ett tag. Tar i alla fall in offerter nu för att få lägenheten städad så jag kan börja packa upp mina saker :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 16 juni 2014 09:56

Började städa lite i köket idag. Hann med elementet och fönsterbrädan + börja på ett skåp innan kroppen sa ifrån. Är ju bara att inse att jag måste ta en städfirma så jag blir klar någon gång. Annars lär det ju dröja lääääänge innan jag kan packa upp alla saker och det verkar liksom inte värt besväret *ler*


Nu vila resten av dagen. Tror jag ha ha. 

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 15 juni 2014 09:24

Orkar i alla fall prata i telefon igen. Alltid något :). 

Idag blir som de senaste dagarna jag ska vila, vila och sen ska jag vila :)

Min enda undran är hur länge ska det hålla i sig denna gång.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards