Alla inlägg under juni 2014

Av lekling - 6 juni 2014 09:36

Igår blev det verkligen ingenting gjort, men reaktionen på att jag varit igång så här mycket måste ju komma någon gång och då vet jag ju att detta bara är en indikation på vad som komma skall. Idag måste jag stryka det jag ska ha på mig imorgon men annars lär det inte bli mycket gjort idag heller. Sånt är livet. Det får helt enkelt se ut så här ett tag. Funderar på att låta en städfirma städa här så jag slipper den biten. Har inte kommit fram till något beslut ännu, men det kommer nog det med :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 5 juni 2014 07:33

Det blev handlat igår precis som jag hade tänkt mig så nu har jag mat läääänge :). Blev lite men väldigt lite plockat här igår också. Hade tänkt att jag skulle ha fortsatt med plockandet idag, men utflykten igår tog för mycket kraft så idag måste jag vila så det är ju bara att lyssna på kroppen då och göra det :). Men det är svårt nu när jag fått så jag verkligen kan packa upp lite. Ja ja dagen är lång och kraften kanske infinner sig att göra lite :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 4 juni 2014 07:14

Idag tänkte jag åka och storhandla. Var ju många år sen jag hade den möjligheten. Känns kanon bra måste jag säga :). Sen ska jag väl städa lite till kanske så jag kan packa upp lite till :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 3 juni 2014 08:24

Idag ska jag börja packa upp. Ja lite har jag ju gjort innan men nu ska jag plocka in i skåp och så också. Måste ju bara fundera ut hur jag vill ha det ha ha. Annars händer det inte mycket idag hoppas jag :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 2 juni 2014 17:49

Idag har jag varit och klippt mig. Det var så himla skönt :). Sen så var jag iväg och köpte doppresent när jag ändå var igång så nu är det avklarat. Så skönt det också :). Men nu hemkommer tänker jag vila. Sen imorgon ska jag börja städa här så jag kan börja plocka in saker. Kan ju vara skönt att bli av med lite flyttlådor ha ha.

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 1 juni 2014 21:47

Så bilen blev då till slut packad i fredags trots en massa strul. I lördags morse packade de vi om lite  och sen bar det av hit ner. Tog bara 2 timmar typ att packa ur allt här och sen for hjälpen och jag pratade lite i telefon och sen gick jag och la mig. Var skönt att få sova lite. Sov bara 3 timmar mellan fredag och lördag. Hade massor att fundera över. Nu är jag dock nöjd när jag är på plats. Måste upp igen och hämta det sista men det blir när det blir. Tur man har snälla f d grannar :)


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards