Alla inlägg den 26 maj 2014

Av lekling - 26 maj 2014 09:37

Jaha ja nu är det sista veckan här. Blir ju inte ens hela veckan. När jag satt här och filosoferade igår så kom jag på att det var min sista helg här. Kändes lite konstigt, men jag ser verkligen fram emot att få närmare till alla nära och kära :). Fick några lådor ompackade igår. Har kommit på att jag ska göra alla lådor lite lättare då vi inte blir så många som ska hjälpa till vid flytten och då måste jag ju orka bära precis allt och ja då måste lite göras om så det är ndet som är på min agenda just nu. Har en till sen är de slut. Men oroar mig inte för det då en granne lovat att köpa mer. Är ju så svårt här när man inte har bil att komma till vissa affärer. Var i alla fall iväg igår och köpte mer säckar så det ska väl räcka nu :). Nä är väl dags att göra något vettigt då så man blir klar någon gång :-D.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards