Alla inlägg den 24 juli 2014

Av lekling - 24 juli 2014 15:48

Kom hem i tisdags. Har ju varit hos kompisen och varit kattvakt. Det gick rätt bra även om jag kunde konstatera att t o m sånt är för mycket. Hon och en till följde med hit och vi jobbade på bra. Så sen var det bara vardagsrummet kvar att skura golv i . På onsdagen alltså igår så skurade jag halva det golvet och ställde soffan på plats. Tänk nu har jag någonstans att kliva upp till *glad* Jag vet det låter konstigt men om jag ska orka kliva upp så är det ofta lagom att gå till soffan så man liksom byter lite miljö. Många gånger blir man jätte lycklig om man orkar göra just det. Alla dagar funkar det inte, men oftast så *ler*. Idag har jag tagit en vilodag från att göra i ordning lägenheten och tvättar lite istället. Inte lika jobbigt *ler*

Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards