Alla inlägg under februari 2014

Av lekling - 11 februari 2014 17:09

En dag som inte är så kul men som kommer med ojämna mellanrum nu dvs så fort man har gjort något även något litet så mår man pest två dagar senare. Ja ja det går väl över. Nu mer OS för mig så jag vilar :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 10 februari 2014 18:18

Idag har hemtjänsten varit här och tvättat en gång extra så vi ska vara i fas. Dessutom var de här och hämtade handlingslistan inför imorgon. Naturligtvis hade jag glömt något men som tur är så brukar jag ligga lite före när det gäller vad som ska handlas så jag klarar mig till nästa gång. 


Lite OS blev det idag också. Helt slut är jag. Sov dåligt i natt. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 9 februari 2014 11:40

Kastat sopor idag. Nu får vi se vad kroppen säger om det. Sist gick det ju käpprätt åt pipsvängen. Annars blir det OS och vila idag. 


Tjingeling till nästa gång :)

Av lekling - 8 februari 2014 19:32

Snart andra deltävlingen i melodifestivalen. Det ska jag se :). Annars så har jag lagat mat idag så nu slipper jag det några dagar igen :-D. Dessutom har jag naturligtvis tittat på OS i Sotji :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 7 februari 2014 22:41

Glömde ju nästan skriva någon rad eller två här idag. Mår lite bättre och det känns så skönt. OS har ju börjat nu så nu lär det bli mycket tv :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 6 februari 2014 10:07

Idag tvättar ju hemtjänsten åt mig. Nu har jag hängt första maskinen. Jepp vill ha tvätten här för att torka. Är ju ändå alltid fullt i tvättstugan med tvätt som hänger i tvättstugan. Blir i alla fall inget mer vettigt gjort idag för jag mår apa. Hoppas i alla fall kunna orka prata med någon idag. 

Nu har jag i alla fall sovit 21 timmar sen i förrgår kväll. Förhoppningsvis ger det mig lite mer kraft även om det inte känns så just nu.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 5 februari 2014 14:23

Jätte dålig dag så datorn är inte ett alternativ


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 4 februari 2014 17:25

Gjorde ju något igår så idag har jag för ovanlighetens skull tillbringat i sängen ha ha. Är faktiskt skönt nu när man börjar komma in i vanorna kring att måsta ligga i sängen. Har fått det att funka och det är jag oerhört glad för :)


Har gått ner i vikt också. Så där en 16 kilo på ett år. Är mäkta stolt över det. Behövs mer jag vet men det går ju neråt mest hela tiden så förr eller senare så har jag väl nått dit jag vill. Ja jag vet troligen senare ha ha.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards