Alla inlägg under april 2014

Har

Av lekling - 30 april 2014 15:59

Har packat två lådor idag. Sen gav kroppen upp så sen har jag bara vilat :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 29 april 2014 17:03

En sak som är helt säker är att jag idag blivit helt överansträngd. Har lagat mat, diskat och packat två flyttlådor med lång vila emellan men ändå. Så nu är det sängen som gäller resten av dagen/kvällen och troligen imorgon också, men det lär jag väl märka då :).

Tjingling till nästa gång   

Av lekling - 28 april 2014 09:27

Vaknade alldeles för tidigt idag. Det var ju iofs bra för nu har jag ju hunnit packa det två lådor jag hade tänkt packa idag. Snart kommer grannen som skulle ha hjälp med något. Sen ska jag försöka orka diska också. Men observera bara försöka :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 26 april 2014 16:52

Allt tar sån tid att göra nu. Men jag har i alla fall lyckats göra klart skåpet och packa en flyttlåda idag. Imorgon ska jag försöka göra i ordning så jag har plats för flyttlådorna i sovalkoven så jag slipper se dem hela tiden :). Internet och telefon uppsagda. Skönt. Ställde in besöket jag skulle få imorgon. Just nu orkar jag inte med sällskap.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 25 april 2014 11:31

Orken är slut och det mesta av packningen inför flytten är kvar. Det måste man ju ändå säga är en dålig kombination. Men det måste ju gå så det lilla kroppen tillåter varje dag det gör jag. Hinner jag så hinner jag. Jag kan ju inte trolla. 

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 24 april 2014 10:54

Igår fick jag hjälp av en granne att ta mig till tippen med allt skräp som stod i förrådet. Härligt med snälla grannar. Men hjälper man varandra så brukar det ju bli så :). Passade på att åka förbi Rusta också och köpa fler flyttkartonger så nu ska jag nog klara mig. Tänkte packa lite mer idag om bara kroppen vill. Har ju varit lite väl mycket i två dagar nu.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 22 april 2014 10:12

Idag ska lägenheten visas och jag hoppas att den som ska titta vill ha den. Då kan jag ju flytta snart :).


Annars lunkar det på här. Packar lite varje dag annars skulle det ju aldrig då. Men göra så verkar ju funka hyfsat i alla fall :).


Suckar lite. Glömmer ju gå in och skriva här. Men det blir när det blir då istället :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 20 april 2014 18:27

... packa lite men insåg att det var lite överkurs just idag så jag diskade och gjorde rent arbetsstolen istället :).


Idag har jag sms:at med en 8-åring. Tänk vad barn kan mycket som en annan inte kunde. Fast det är klart på den tiden fanns det ju inte ens mobiltelefoner :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards