Alla inlägg under april 2014

Av lekling - 19 april 2014 13:57

Igår och idag har jag försökt fixa så jag ska ha plats med lådorna jag packar. Inte lätt när man bor litet ha ha. Men har nog löst det nu tror jag så nu kan jag börja packa på allvar :).


Annars har det inte hänt så mycket här. Allt går sin gilla gång även om jag då gör något inför flytten varje dag. Annars kommer jag ju aldrig att hinna. 


Visst är det så att kroppen nu protesterar mot allt jag gör och då är det ändå förhållandevis lite. Men nu får det vara så här tills flyttlasset går.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 17 april 2014 18:09

Idag har det verkligen varit spring här. Hemtjänsten har tvättat och städat. Då kommer de ju flera gånger. Sen var husets vaktmästare hit också för att visa lägenheten. Men nu har lugnet infunnit sig och jag tänker softa resten av kvällen. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 16 april 2014 16:07

Idag har jag diskat och sorterat tvätten så hemtjänsten kan tvätta åt mig imorgon :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 15 april 2014 21:01

Äntligen har jag lyckats så jag kommer närmare mina nära och kära snart. Det ska bli så skönt. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 12 april 2014 15:12

Visst är det skönt att det är vår, men något som jag inte gillar med våren är flugorna. Hos mig frodas de nämligen. Visst jag har flugor på vintern också men inte lika många. Nu har de i alla fall vaknat och jag är snäll och släpper ut dem :). Självklart för att jag vill slippa surrandet, men det är ju ändå rätt snällt att släppa ut dem eller? :P.


Vilodag som vanligt idag så lite spel och lite tv-serie. Nice dag. 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 11 april 2014 17:11

Idag har jag bara tagit det lugnt. Spelat lite och tittat på min tv-serie. Så skönt med såna dagar :).


TJingeling till nästa gång   

Av lekling - 10 april 2014 16:50

Har jag haft idag. Före detta grannen som var här. Alltid lika kul att träffa henne :). Annars har det varit lugna gatan. Telefonsamtalet gjorde lite av min dag också :).


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 9 april 2014 16:15

Har tagit det lugnt idag. Bara letat rätt på en sak, letat efter en annan som jag inte hittade ha ha. Annars mest lekt vid datorn och tittat på tv-serie. Nice dag med andra ord :)

Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards