Alla inlägg under januari 2014

Av lekling - 22 januari 2014 18:09

Skulle få lagat en rinnande toalett idag och visst det var någon här och försökte men jag kan meddela att den rinner igen. Så kan det gå. 

Annars så är jag tröttare än vanligt idag så det har inte blivit något gjort. Med andra ord så måste jag sortera tvätt imorgon förmiddag. Den dagen den sorgen eller nåt sånt ha ha.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 21 januari 2014 17:34

Igår var hemtjänsten här och beställde tvättstuga till på torsdag. Ska bli så skönt att få tvättat då jag inte har kunnat tvätta sen i början på december. Hade besök idag också så nu är jag helt slut ha ha.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 20 januari 2014 11:21

Duschade igår och blev så andfådd. Tecken på att man mår bra eller?   Hemtjänsten var här idag och beställde tid till tvättstugan så nu ska jag få rena kläder också   . Har ju inte kunnat tvätta sedan i början på december så.... 


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 19 januari 2014 07:11

Man kan ju undra varför man vaknar vid 6 när man får sova hur länge man vill? Ja det är en retorisk fråga ha ha. Idag ska jag göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt om nu det är möjligt   . Vad det innebär just idag får väl dagen utvisa.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 18 januari 2014 21:41

Pratat lite i telefon och lagat lite mat. Resten vila som vanligt.


Tjingling till nästa gång   

Av lekling - 17 januari 2014 10:38

Att stanna i trappen och hälsa på några grannar ska ta så hårt. Ja ja sånt är livet :). Idag ska jag vänta på att kommunen ringer och sen får vi se vad jag ska göra. Beror lite på vad de säger.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 16 januari 2014 19:51

Är helt slut idag. Farligt med besök ha ha. Tittat lite på film och vilat det har varit min dag det :). Ännu inget besked om hemtjänsten.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 15 januari 2014 17:38

Idag hade jag besök av en fd granne. Det var kul, men tog otroligt mycket på krafterna. Jag orkade i alla fall 45 minuter alltid något :). Alla kan ju gissa vad jag gjorde sen. Alldeles rätt, vilade.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards