Alla inlägg under januari 2014

Av lekling - 14 januari 2014 12:42

Finns ju inte så mycket att skriva om när man inte kan göra så mycket. Idag har jag diskat. Eller så här idag har jag börjat diska. Hoppas kunna slutföra det lite senare idag :). Helt slut nu så nu ska jag titta på lite på datorn och vila. 


Tjingling till nästa gång   

Av lekling - 13 januari 2014 10:59

Så var det då vardag igen :). Solen skiner och det gör ju under för humöret :-D. Idag ska jag.... Jaaa ni gissade rätt. Jag ska vila ;-). Någon gång blir jag kanske piggare. Hoppet har man ju kvar. Förutom vila har jag inga speciella planer för dagen.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 12 januari 2014 20:21

Har inte hänt något speciellt här idag heller. Tittat på min tv-serie och spelat lite. Allt som man kan ligga ner och göra är ju bra :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 11 januari 2014 17:20

Mest tittat på film/tv-serie idag. Det blir vad det blir liksom. Annars har det inte hänt mycket här inte. Men det är ju inte så konstigt som jag mår just nu. Tur det finns trevliga människor att prata med :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 10 januari 2014 13:25

Idag är en lugn dag. Tänk att ett besök kan göra så att man blir så totalt sänkt. 

Snön har i alla fall kommit nu. Denna gång hoppas jag att den får stanna :)


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 9 januari 2014 14:52

Så var då hembesöket avklarat. Sen får man ju se vad de bestämmer, men förhoppningsvis så får jag den hjälp jag behöver just nu :). Annars knallar allt på som vanligt. Sängen är fortfarande min bästa vän.


Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 8 januari 2014 18:36

Idag har varit en ovanligt vanlig dag eller nåt sånt ha ha. Har i alla fall lyckats laga mat och diska. Hurra för mig. Annars har det väl inte hänt så mycket tror jag :)

Tjingeling till nästa gång   

...

Av lekling - 7 januari 2014 20:36

Så har en dag till gått. Har som vanligt vilat och tittat på film på datorn. Kan ju inte så mycket annat just nu. Men det funkar ju än så länge så varför klaga :). 

Vi har en konstig vinter i år. Ingen snö (eller det har ju snöat men den töar ju bort på en gång) och + grader i januari. Ja ja alla vintrar kan väl inte vara vita............... kanske ;)


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards