Alla inlägg den 4 september 2015

Av lekling - 4 september 2015 15:05

Hörde av mig till at (arbetsterapeut) för att jag ville ha en rullstol eftersom jag inte klarar av att gå så långt längre (nästan inte alls faktiskt). Hade ju aldrig träffat denna at tidigare så jag fick först berätta lite om mig själv och sen tala om/fråga om jag kunde få det jag behövde. Svar "absolut men då måste jag komma hit med broschyrer du vet det finns ju så många elrullstolar att välja på". Min min måste ha varit betalbar för jag hade inte tänkt tanken på en elrullstol utan bara en vanlig så jag kunde ta mig ut med hjälp av ledsagare. Den dagen fick jag också beviljat en annan arbetsstol som kommer samtidigt med den "vanliga" rullstolen.


Det var en chockens dag för jag fick igenom den utökade hemtjänst jag behövde också. Så chockad men glad var jag den dagen :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards