Alla inlägg den 10 september 2015

Av lekling - 10 september 2015 07:00

Eller rätt många hurra då   . 


Rullstolen kom idag (onsdag). Ja inte den elektriska då, men ändå min rullstol. Tänk nu kan jag ju komma ut bara någon kommer hit och puttar och jag har ju ledsagning 2 tim i månaden så.... Glädje är precis vad jag känner   .


Fär det andra så verkar det som att hemtjänstbolaget nu lyssnat på mig så att jag slipper ha olika människor som kommer hit hela tiden. Lycka. 


Idag har det varit fullt upp ta mig sjutton. Duschade i morse. Blev illamående sen  noch det trots att jag använde duschstolen  . Sen har hemtjänsten varit här och tvättat och diskat. At kom hit med rullstolen. Samordnaren på hemtjänsten ringde och frågade om hon fick komma hit på fredag. Nu helt slut. Måste hänga den sista tvätten själv. Det går bara man gör lite i taget. Nästa gång vet de att det måste börja redan på morgonen   . 


Har idag varit in på 1177 och beställt tid till vc. Behöver ju intyg för att kunna söka färdtjänst. Kan ju bli intressant att se hur det går med det.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards