Alla inlägg den 7 september 2015

Av lekling - 7 september 2015 07:00

Jag hörde av mig till mitt hemtjänst bolag för att jag skulle vilja ha 3 - 4 personer som man kan variera mellan de dagar jag ska ha hjälp. Som det är idag har man en ordinarie och så en som ska ta över om den personen inte kan. Det funkar inte alls. Är ju olika personer mest jämt och det funkar verkligen inte för mig. Jag vill inte att saker ska göras på ett speciellt sätt här bara för att jäklas utan för att jag faktiskt behöver ha det så. Om jag fick som jag ville så skulle jag inte behöva hjälp alls men nu är jag så sjuk att jag måste ha och jag vill självklart inte att hjälpen ska göra att det blir ännu sämre. Får se vad chefen på bygget säger för jag mejlade henne förra veckan för att se vad hon kunde göra åt saken. Längre ner i hierarkin fick jag nej.


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards