Alla inlägg under maj 2014

Av lekling - 5 maj 2014 12:10

F d grannen var här igår och då blev det mycket gjort vilket gör att det faktiskt inte är så mycket kvar nu. Skönt :) Ja självklart har jag packat varje dag. Kommer ju att vara så tills det inte finns mer att packa :)


Idag har varit en sån där dag då telefonen har fått jobba lite :). Sånt måste ju göras också :)

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 2 maj 2014 16:58

Idag har allting verkligen gått trögt. Trots det har jag fått lite packat. Glad för det är jag :). Annars är det vila som gäller nu för kroppen håller på att ta slut helt.

Tjingeling till nästa gång   

Av lekling - 1 maj 2014 18:02

Det är så svårt det där med lagom när det är så mycket att göra och så lite tid. Idag blev jag tvungen att göra om lite där jag har flyttlådorna igen, packade 3 lådor (egentligen 2 då 2 stycken redan var halvfulla ha ha) och så blev det en säck med grejor också. Helt klart för mycket. Men så svårt att bara titta på när någon är här och hjälper till. Hon städade iofs men ändå. Man vill ju göra något själv då också. Ja ja vila nu är det som gäller och så hoppas jag att jag ändå orkar packa två lådor imorgon :).


Tjingeling till nästa gång   

Ovido - Quiz & Flashcards